Brandweer Almelo schiet te hulp bij keukenbrand na vlam in de pan

De brandweer van Almelo moest vanavond in actie komen bij een keukenbrand in een woning aan de Parallelweg. Er was sprake van een klassiek gevalletje van een vlam in de pan. 

De pan stond waarschijnlijk te lang op het kooktoestel en was daardoor oververhit geraakt. Daarbij kwam de woning vol met rook te staan. De bewoonster zag zich genoodzaakt zich in veiligheid te stellen en vluchtte het huis uit. 

De brandweer voorkwam dat de brand zich uitbreidde en kon de inzet beperken tot het afblussen en naar buiten brengen van het pannetje. Daarna is de woning geventileerd.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via een WhatsApp-bericht: 06 - 57 03 33 33.

Meer over dit onderwerp:
keukenbrand Regio Almelo Nieuws
Deel dit artikel: